Acai

Afiseaza: 1-2 din 2 produse

 Filtre

Acaiul (scris corect „açai”) este un palmier sud-american, numele sau insemnand in traducere libera fructul care elimina apa”. Fructele sale, asemanatoare cu afinele noastre, sunt considerate partea cea mai importanta a plantei si sunt incluse la ora actuala intr-o multitudine de studii nutritionale privind beneficiile pe care le-ar putea oferi. Aceste fructe sunt rotunde, de aproximativ 2.5 cm, au o coaja de culoare purpurie inchisa si un miez galbui in jurul unei singure seminte.


 



#1. Imbunatatirea functiei cognitive

Afectiunile cerebrale legate de varsta, precum boala Alzheimer si boala Parkinson nu au niciun remediu, insa cercetarile sugereaza ca dietele bogate in antioxidanti si compusi polifenolici antiinflamatorii pot scadea riscul acestor boli.

Mai exact, antocianina antioxidanta, care este abundenta in fructele de acai, poate scadea stresul oxidativ si inflamatia, promovand sanatatea creierului.

De asemenea, s-a dovedit ca antocianinele imbunatatesc si memoria. Se crede ca functioneaza prin inhibarea neuroinflamarii, activarea semnalizarii sinaptice si imbunatatirea fluxului de sange catre creier.



#2. Mentinerea sanatatea inimii

Consumul de antocianina a fost puternic legat de protectia impotriva stresului oxidativ.

Un studiu a descoperit ca un consum regulat de antocianine poate reduce riscul de atac de cord cu 32% la femeile tinere si de varsta mijlocie.

Fibrele si grasimile sanatoase pentru inima din acai sustin si sanatatea inimii. Grasimile sanatoase pentru inima cresc colesterolul HDL („bun”) si scad colesterolul LDL („rau”).

Mai multe studii au raportat un risc semnificativ mai mic de boli cardiovasculare si o mortalitate cauzala redusa cu un consum mare de fibre. Aportul de fibre oferit de micile bobite reduce, de asemenea, colesterolul LDL.

Aportul de fibre nu este asociat numai cu o incidenta mai mica a bolilor cardiovasculare, ci si cu o evolutie mai lenta a bolii la persoanele cu risc ridicat.

Centrul National pentru Complementare si Integrative si de Sanatate (NCCIH) noteaza ca un consum regulat de fructe de acai poate ajuta la reducerea nivelului de colesterol si zahar din sange la persoanele cu greutate in exces.



#3. Proprietati anti-cancer

Boabele acai contin pigmenti numiti antocianini, care confera anumitor fructe si legume culoarea lor profunda violeta. Antocianinele sunt antioxidanti care pot ajuta la reducerea riscului de cancer.
 

Dupa analizarea a 300 de alimente, fructele de acai au iesit pe primul loc pentru continutul lor de antioxidanti. Ele au batut alte alimente cunoscute a fi foarte bogate in antioxidanti, inclusiv pulbere de cacao, afine si rodii.

De fapt, doar o jumatate de cana de acai contine aproximativ 75.000 de unitati antioxidante. Aceasta cantitate a fost semnificativ mai mare decat oricare dintre celelalte alimente din studiu.

 

CATEGORII PRODUSE

CATEGORII AFECTIUNI

Suport clienti Luni - Vineri: 10:00 - 16:00

0764710771 contact@suplimenteoriginale.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!