CREATINA

Afiseaza: 12 produse

 Filtre

Creatina este o substanță care se găsește în mod natural în corpul uman și ajută la aprovizionarea cu energie a mușchilor. Acest lucru permite creșterea masei musculare, creșterea forței și a volumului. Este un aminoacid  compus din arginină, glicină și metionină. Acesta este produs în mod natural de organism, iar corpul nostru produce între 1 și 2 g de creatină pe zi. Organismul este capabil să producă unele cantități de la sine sau le poate obține, de asemenea, din unele alimente dar acest proces este complicat și îngreunează metabolismul.

 
 

Formele creatinei:

• Creatina monohidrat
• Creatina Etill Ester (CEE)
• Creatina pH-X
• Fosfatul de creatină
• Creatina tamponat (Kre-Alkalyn)
• Malatul de creatină
• Piruvatul de creatină
• Chelat de creatină cu magneziu
• Krea-Genic

 

Creatina monohidrat este cea mai cunoscută formă de creatină și una dintre cele mai populare suplimente utilizate pentru creșterea greutății și a masei musculare. Este foarte potrivită pentru vegetarieni, deoarece ei nu consumă carne iar cantitatea creatinei din corpul lor este mult mai mică. Kreatine Kre-Alkalyn și Krea Genic sunt cele mai noi și mai stabile tipuri de creatine, chiar de 10 ori mai puternice față de creatina tradițională și astfel, ele asigură performanțe mai ridicate. Esterul etilic al creatinei contribuie la creșterea masei musculare, forței și performanței. Creatina multi-componentă este cel mai inovator tip de creatină, iar beneficiile sale includ absorbția rapidă, creșterea masei musculare, energiei, creșterea performanței și a  greutății corporale. Creatina ph-X este un tip de creatină, la care faza de încărcare nu este necesară și, prin urmare, ea trece prin tractul digestiv fără schimbare și intră imediat în circuitul sanguin.
 

Cui îi este recomandată creatina ca supliment?

Creatina se recomandă a fi folosită în special de către sportivii care au o sarcină musculară pe termen scurt (în sporturi cum ar fi: boxul, fotbalul, sprintul, sporturile de forță și culturismul), deoarece aceasta sporește forța, explozivitatea și rezistența musculară. Având un aport ridicat de creatină, organismul poate răspunde prin creșterea greutății cu până la 2 kilograme în 7 zile. Acest lucru se datorează faptului că acest supliment reține apa intramuscular. Cu toate acestea, cu un aport scăzut de creatină, aceste creșteri de greutate nu au fost demonstrate.  

   

Beneficiile creatinei

  • Îmbunătățește activitatea și sănătatea inimii
  • Protejează membranele celulare
  • Protejează sistemul nervos
  • Crește performanța fizică
  • Reduce riscul sau nivelul depresiei
  • Îmbunătățește memoria și capacitatea de memorare
  • Îmbunătățește calitatea oaselor (combinată cu vitamina D3)
  • Protejrază ADN-ul de daune
  • Îmbunătățește și întinerește pielea

     

Alte avantaje ale creatinei

  • Efecte neuro-protectoare asupra bolilor neurologice cum ar fi bolile Parkinson și Huntington.
  • Cantitatea adecvată de creatină ajută la îmbunătățirea concentrației optime de ATP (adenozin trifosfat, adică o sursă imediată de energie necesară pentru contracția musculară) sub formă de fosfat de creatină, care asigură creșterea volumului celulelor musculare, creșterea forței și creșterea masei musculare. Creatina atrage apa în celule. Efectul osmotic nu înseamnă doar atragerea și retenția de apă dar înseamnă, că în interiorul celulei există mai multe substanțe nutritive.
  • Volumul de rezistență din suplimentarea corectă a creatinei variază între 5 și 10% iar greutatea corporală crește după un ciclu de 2 luni în medie între 3 și 10 %.

 

Lucruri interesante despre creatină

  • Combinația de creatină și cofeină nu îi reduce efectul
  • 20 % dintre persoanele care își iau creatină din suplimente nu înregistrează nicio schimbare, deoarece acești oameni au suficientă doză de creatină din dietă lor obișnuită
  • Dieta standard conține 1 g de creatină pe zi. Majoritatea oamenilor simt beneficiile creatinei după un consum de 3-4 grame pe zi
  • Suplimentarea cu creatină poate fi mai eficientă dacă este combinată cu un aport de carbohidrați în primele 2 săptămâni.
  • Pe baza informațiilor actuale, creșterea consumului de creatină din suplimentele nutritive nu are un efect negativ asupra sănătății.

 

Suport clienti Luni - Vineri: 10:00 - 18:00

0764710771 contact@suplimenteoriginale.ro
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!