Scopul nostru este sa fim siguri ca fiecare client este 100% satisfacut de comanda lui. De acea oferim garantia satisfactiei la fiecare produs pe care il vindem. Daca nu esti fericit cu produsul achizitionat il acceptam cu drag inapoi. Odata ce primim produsul inapoi, dumneavoastra aveti optiunea de a-l inlocui cu un alt produs sau returnarea banilor. Cumparatorul are dreptul sa notifice în scris sau telefonic vanzatorului ca renunta la cumparare fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului suportand doar costurile de transport (tur / retur) a produselor.
Suntem receptivi față de clinții noștri de aceea am elaborat un procedeu sigur și comod în cazul în care ați decis să vă retrageți din acordul de vânzare-cumpărare. Astfel vrem să vă aducem la cunoștință că Clientul poate să se retragă dintr-un acord fără a explica motivul, în termen de 14 zile din momentul achiziționării produselor. Însă dacă este posibil vă rugăm să menționați din ce cauză renunțați la produs pentru a ne ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor noastre.
Sunt exceptate de la dreptul de returnare bunurile care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator (de exemplu, produsele deschise sau alte bunuri care intră în contact direct cu pielea), stipulat în art. 16 lit. e al DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011
Pentru a putea exercita dreptul de retragere, este suficient să ne comunicați decizia dumneavoastră de a vă retrage din acordul de cumpărare, în termenul mai sus menționat iar solicitarea dumneavoastră urmează a fi analizată și urmează să fiți informat referitor la decizia magazinului. Este necesar să expediați pozele produselor pentru care solicitați efectuarea returului (să conțină și informația legată de produs: batch code, cod de bare). Solicitarea dvs. o puteți face prin intermediul unui email la adresa contact@suplimenteoriginale.ro sau ne puteți suna la numărul de telefon 0764.710.771
Returnarea produselor se face prin intermediul curierului, solicitat de către client pentru a fi posibilă urmărirea coletului până în momentul recepționării.
Costurile transportului vor fi suportate de către consumator. (în conformitate cu prevederile OUG 34/2014)
Daca este vreo problema cu produsul dumneavoastra va rog sa ne contactati telefonic sau prin email imediat. Echipa noastra va rezolva orice problema ce tine exclusiv de produsele comericializate pe site-ul SuplimenteOriginale.ro . Posibile probleme: produs gresit, comanda incompleta, produs deteriorat de transport etc. Pentru astfel de conditii, noi ne luam angajamentul sa rezolvam situatia fara nici un cost suplimentar din partea clientului.
Din moment ce ați predat coletul curierului respectând toate prevederile menționate mai sus și ați primit dovada de expediere, ne puteți contacta pentru a demara procesul de rambursare. Banii urmează a fi rambursați conform termenilor prevăzuți de legislație - 14 zile lucrătoare.
Modul de rambursare depinde de metoda de plată pentru care ați optat.
În cazul achitării prin intermediul platformei de plată online, rambursarea va avea loc la fel prin acest procedeu direct în contul dumneavoastră.
În cazul achitării prin ramburs, pentru rambursarea banilor va fi necesar să prestați datele bancare, mai exact IBAN (24 caractere) și codul SWIFT prin intermediul cărora banii vor fi returnați în cont.
Te rog sa mentionezi in formular daca doresti produs la schimb.
FORMULAR DE RETUR - CLICK AICI!
In cazul in care un produs este returnat de catre curier deoarece nu s-a reusit livrarea si nici ridicarea din depozitul curierului, ne rezervam dreptul de a retine contravaloarea taxei de transport (14.9 Ron) si contravaloarea taxei de retur (14.9 Ron).