🚚 | TRANSPORT NATIONAL DE LA 9.9 RON*

Psyllium (Fibre)

Afiseaza: 1-11 din 11 produse

 Filtre

Beneficiile Fibrelor de Psyllium

 

Semintele de psyllium sunt consumate in general ca si supliment alimentar, de cele mai multe ori sub forma de tarate. Organismul tolereaza mai usor aceste fibre, iar beneficiile asupra sanatatii sunt multiple.

 

  • Amelioreaza constipatia

Taratele de psyllium cresc volumul scaunului, fiind utile in aleliorarea constipatiei. Dupa ce „leaga” produsele alimentare digerate partial, ajuta la absorbtia apei si creste gradul de umiditate al scaunului. Spre deosebire de taratele din grau, taratele de psyllium au un efect mult mai bun din punct de vedere al greutatii, texturii si umiditatii scaunului.
 

  • Trateaza diareea

Semintele de psyllium si-au dovedit eficienta si in tratarea diareei. Efectul benefic se datoreaza absorbtiei apei si cresterii volumului scaunului, incetinindu-i trecerea prin colon. Semintele de psyllium cresc timpul de golire a stomacului, motiv pentru care scade numarul miscarilor intestinale.
 

  • Mentin glicemia la valori normale

Raspunsul glicemic poate fi controlat datorita suplimentarii cu fibre. De asemenea, semintele de psyllium sunt utile si pentru a reduce nivelul de zahar si de insulina din sange. Datorita gelului pe care il formeaza aceste fibre, digestia alimentelor poate sa fie incetinita si astfel sa fie reglat nivelul zaharului din sange.

 

  • Ajuta la mentinerea unei greutati corporale optime

Fibrele - asa cum sunt cele de psyllium - formeaza niste compusi vascosi, care pot sa fie de ajutor in controlarea apetitului si pentru a pierde kilogramele in plus. Datorita fibrelor din semintele de psyllium, golirea stomacului este intarziata iar senzatia de satietate este prelungita cu aproximativ sase ore dupa ce acestea au fost consumate.

 

  • Reduc nivelul colesterolului

Grasimile si acizii biliari se leaga si se elimina mai usor atunci cand consumati tarate de psyllium. Sinteza acizilor biliari este mai crescuta in cazul persoanelor care consuma aceste tarate, observandu-se in acelasi timp si o reducere a colesterolului. De asemenea, taratele de psyllium s-au dovedit utile si pentru cresterea nivelului de colesterol bun.

 

  • Reduc riscul de boli cardiovasculare

Fibrele solubile de psyllium pot sa reduca trigliceridele, ceea ce ajuta la scaderea riscului de aparitie a unor boli cardiovasculare. De asemenea, semintele de psyllium ajuta la reducerea tensiunii arteriale ridicate.

 

  • Au efecte prebiotice

Prebioticele sunt niste compusi nedigerabili, care au rolul de a hrani bacteriile intestinale si de a ajuta aceste bacterii sa se dezvolte. Datorita faptului ca fermenteaza mai greu decat alte fibre, semintele de psyllium nu duc la aparitia unor probleme digestive sau a gazelor. La pacientii cu colita ulcerativa, dupa patru luni de tratament cu psyllium, au fost reduse simptomele cu aproximativ 70 de procente.

CATEGORII PRODUSE

CATEGORII AFECTIUNI

Suport clienti Luni - Vineri: 10:00 - 18:00

0764710771 contact@suplimenteoriginale.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!